пʼятницю, 20 лютого 2015 р.

20 лютого 

день пам'яті героїв Небесної сотні


20 лютого в актовій залі Старокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 зібралися учні та вчителі,

 щоб в скорботі схилити низько голови перед пам’яттю людей різного віку, яких було вбито 
в Києві на Майдані, вулицях Грушевського та Інститутській у мирний, цивілізований час ХХІ століття. Серед тих загиблих,  хто заради торжества справедливості пожертвував собою,  був і мешканець нашого міста, вчитель і справжній патріот Сергій Михайлович Бондарчук... 




...Ця подія тоді сколихнула весь світ, не залишила байдужою жодної душі. Минув рік. І ті дні, з 18 по 20 лютого, стали для нас відлунням гіркого болю втрати. І цей біль ніби літав десь у повітрі. В залі стояла просто
німа тиша, і слова, які промовлялися, лунали як реквієм. По щоках котилися сльози, а в очах у кожного із присутніх невимовний біль і смуток. Бо всі розуміли, що ці життя - це ціна нашого майбуття! І ціна дуже велика! 



Вічна і світла пам’ять усім невинно убитим! Цим мужнім, порядним і чесним людям, справжнім синам нашої неньки України! І нехай їх пам'ять згуртує нас, живих, дасть нам силу та волю, мудрість і наснагу для зміцнення власної держави на власній землі.



Це моя і твоя війна

за мою і твою свободу.

Ти із заходу, я зі сходу - 

ми щаслива одна сім'я.

І ніхто нас не роз'єднає,

нас ніколи ніхто не здолає,

бо ми разом - могутня сила.

Це моя і твоя Україна.


І весь світ нас з тобою знає.

Нас з тобою весь світ поважає,

бо ми биті, та не подолані, 

ми з тобою ніким не підкорені!

А нам брешуть, а нас обманюють.

нас, мов звірів з тобою стравлюють, 

але марно - дешева акція.

Я і ти - то велика нація!



І ніхто нас не роз'єднає,

нас ніколи ніхто не здолає.

Ми тут вільні, царям не вклонимось,

ми ніколи їм не підкоримось!

Бо нам воля - дорожче золота.
Наше слово б'є краще молота.
Я і ти - це велика сила.
Я і ти - це і є Україна. 
Анастасія Дмитрук








Немає коментарів:

Дописати коментар