вівторок, 24 жовтня 2017 р.


Юні знавці права!


  20-21 жовтня 2017 року у м.Хмельницькому відбувся обласний етап Всеукраїнського турніру юних правознавців. Протягом двох днів проходили інтелектуальні бої, під час яких учасники турніру мали змогу продемонструвати рівень знань з правознавства, вміння вести наукову полеміку. Серед 9 команд-учасників команда Старокостянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 "Нове покоління" у складі 5 учасниць (Вилавська Юлія, Болкун Руслана, Савіна Ольга, Черновська Дарія, Остапчук Анастасія) виборола ІІІ місце. 
  Турнір подарував учасникам незабутні враження. "Я, як учасник турніру з правознавства, - розповідає учениця 10 класу Черновська Дарія, - хотіла б зазначити, що для мене це був дуже цінний досвід, який, я впевнена, знадобиться мені у майбутньому. Адже я навчилась злагоджено працювати в команді, збагатилась знаннями з правознавства та дізналась деякі цікаві факти з історії правової науки. Я вважаю, що такі заходи дуже корисні для учнів, тому що дають змогу поспілкуватися зі справжніми фахівцями, обмінятися досвідом, відчути свої знання, а також спонукають нас до здобуття нових знань."

Немає коментарів:

Дописати коментар